11.5 YAMA NOTLARI PAYLAŞILDI

11.5 Öncesine Rioterlar’in verdiği bilgiler şunlar:

“İlk olarak kudretli mi kudretli ormancılardan bahsedelim. Master Yi ve Sejuani gibi bazı şampiyonlar zorlanırken, Udyr ve Rammus gibi diğer şampiyonlar haritayı kasıp kavuruyor. İlk grubu güçlendiriyor ve sonraki grubu dizginliyoruz.

Şimdi de eşyalara geçelim! Guinsoo’nun Hiddeti’ne daha fazla kural ekliyor ve Senna’yla arasındaki sinerjiyi netleştiriyoruz. Ayrıca Canbiçen’e fazlasıyla benzeyen Muramana’yı daha özgün hale getiriyoruz.”

Yamada Öne Çıkanlar ise şu şekilde:

Yama Notları Öne Çıkanlar

Ayrıntılı Yama Notları

Azir

Azir’in erken safhadaki koridor kontrolü zayıfladı.

W’nun Kumdan Asker hasarı azaldı.

Normalde Azir’in W hasarı 1-18. seviyelerde 60-160 iken bu 1-18. seviyelerde 50-150 şeklinde azaltıldı.


Gragas

Bu yamada neredeyse üst koridorun hakimi olan Gragas’a Q bedelinin her seviyede aynı kalması cezası veriliyor. Ve Gragas’ın Q su her seviyede 80 mana yapılıyor.

Bu normalde 60/65/70/75/80 şeklindeydi.


Jax

Artık Üçlü Kuvvet alan bir Jax artık rakiplerini canından bezdirebilecek.

Jax’ın taban hasar büyüme oranı 3,38 den 4,25 e çıktı.


Karma

11.3’te gelen yamaya rağmen Karma’nın içindeki alevi daha da harlamalarının gerektiğini düşünen dengeleme ekibi Karma’nın Q(İçindeki Alev) yeteneğinin bekleme süresini azalttı.

Q’nun bekleme süresi 9/8,5/8/7,5/7 şeklindeyken bu artık 8/7,5/7/6,5/6 şeklinde olacak


Kog’Maw

Kog’Maw ın salyaları artık daha ölümcül olacak.

W’nun ilave hasarı ileri yetenek seviyelerinde arttı.

Bu normalde hedefin azami canının %3/3,75/4,5/5,25/6’sı iken artık hedefin azami canının %3/4/5/6/7’si. Böceğimizin salyaları artık daha kuvvetli.


Master Yi

“Master Yi, 11.1 Yaması’ndaki zayıflatmalar ve orman değişiklikleri sonrası epey zor durumdaydı. Tüm dizilimlerine ve oyun tarzlarına ama özellikle de saldırı hızına dayalı olanlara yardım etmek için ustamıza biraz ders veriyoruz.”

Şeklinde düşünen dengeleme ekibi Master Yi’nin E yeteneğinin taban hasarını arttırdı.

Normalde taban hasar 18/26/34/42/50 şeklindeyken artık 20/30/40/50/60 şeklinde olacak


Pyke

Destek Pyke’ı derinlerden çıkartırken orta koridor Pyke’ı derin sularda boğmak isteyen dengeleme ekibi Pyke’ın pasifine el attı ve Pyke’ın pasifi artık bu şekilde

Biriktirilen Gri Can Miktarı 1-18. seviyelerde alınan hasarın %25-50’si iken Alınan hasarın %10’u (+%25 Zırh Deşme), yakında 2 veya daha fazla rakip varsa artarak alınan hasarın %35’i (+%50 Zırh Deşme) şeklinde oldu.


Qiyana

Qiyana’nın gücü genellikle başka koridorlara gidip gidememesiyle bağlıydı. Dengeleme ekibi bu koridor gezmelerini başarılı yapıp oyunu taşıyan oyuncuları tebrik ediyor ve onları ilk W geliştirmeye teşvik ediyorlar.

Böylece W’nun ilave hasarını arttırıyorlar ve R’nin hasarı ilerideki yetenek seviyelerinde de artıyor.

W İlave Hasarı 8/16/24/32/40 (+%30 YG)den 8/22/36/50/64 (+%45 YG) oluyor.

R’nin Hasarı ise 100/170/240 den 100/200/300 oldu.


Rammus

Rammus’un zırhı ile yeterince dayanıklı olduğunu düşünen dengeleme ekibi Rammus’un can büyüme oranını azaltarak onu zayıflatıyor.

Can büyüme oranı 95 iken 80 şeklinde oldu.


Rell

Son zamanlarda destek oynayanların en çok tercih ettiği Rell bir darbe alıyor, artık biraz daha dayanıksız.

Taban zırhı 35’den 30’a indi.

W1 ve W2’nin bekleme süresi 11 saniyeden 13 saniyeye yükseldi.


Samira

Samira’yı geçen yamadaki zayıflatmalardan sonra çok zorlandığını gören dengeleme ekibi Samira’ya biraz güç katıyor

Hasar büyüme oranı 2,3 den 3 oluyor.

Q Hasar oranı ise %80/87,5/95/102,5/110’dan %80/90/100/110/120 oluyor.


Sejuani

Sejuani’ye yeni ormanda destek çıkmak isteyen dengeleme ekibi Sejuani’yi ve yaban domuzunu ödüllendiriyor.

W’sunun İkinci vuruş hasar oranı  Sejuani’nin azami canının %5,25’i den Sejuani’nin azami canının %6’sı oluyor.


Seraphine

Seraphine’nin hayranlarını gaza getirmeden kendi başına da etkili olabilmesi için bazı değişikler oldu.

Art Arda İsabet Ettirilen Nota Hasarı Azaltması: Seraphine’nin notaları artık minyonlar dışındaki birimlere zamanla daha az hasar vermiyor.

Arka Vokaller Fazla Baskın Sanki: Takım arkadaşlarının notaları artık minyonlar dahil tüm hedeflere Seraphine’in nota hasarının %25’i kadar hasar veriyor.

Nota Hasarı 1-18. seviyelerde 4-16 iken 1/6/11/16. seviyelerde 4/8/14/24 oldu ve erken safhada R sini daha uzun süre bekleyecek.

Bekleme Süresi: 160/140/120 saniye iken 180/150/120 saniye oldu.


Shaco

Shaco artık ormanda daha iyi

W’sunun Özelliği:

Taban Hasar: 15/20/25/30/35 iken 10/15/20/25/30

Tek Hedefe Yönelik Taban Hasar:35/50/65/80/95 iken 25/40/55/70/85

Canavarlar Üzgün : Soytarı Kutusu artık canavarlara fazladan 10/20/30/40/50 Hasar veriyor.


Trundle

Trundle’yi artık ormana ve üst koridora sokmak isteyen dengeleme ekibi Trundle’ı Q’sunun bekleme süresini 4 saniyeden 3,5 saniyeye düşürdü.


Twitch

Twitch‘in pasifinin yük başına oranı azaltıldı.

Pasif: Yük Başına Hasar Oranı %3YG den %2,5YG ye indi.

R’sinin İlave Hasarı: 25/40/55 den 30/45/60

Süre: 5 saniyeden 6 saniyeye çıkartıldı.


Udyr

Udyr’i daha dayanıksız hale getirmek isteyen Riot Games dengeleme ekibi Udyr’in taban can büyüme oranını 99’dan 92’ye, R’sinin hare hasarını 4 saniye içinde 50/95/140/185/230/275’ten 40/80/120/160/200/240’a indirdi.


Viego

Viego artık başka şampiyonların ruhlarını ele geçirirken kule atışlarından kaçamıyor ve Mejai ile ilgili bazı hatalar giderildi.

OYUN İÇİ DÜKKAN GÜNCELLEMELERİ

Riot gamesin orjinal sayfasından altıntıdır

  • Karşınızda Başlangıç Paketleri: Önerilen eşyalar görünümü artık yalnızca ilk eşya yerine, oyuncuların başlangıçta aldığı en popüler eşyalardan bir derleme gösterecek. İnanmayacaksınız ama bunlar genelde iksir. Çok şaşırtıcı, değil mi?
  • Yazı tipi işleme süreci, ayrıntılı eşya ve arama görünümlerinde iyileştirildi. Resmen gÖzLeRiMiZi KaNaTıYoRdU ama artık düzeldi.
  • Daha fazla hata düzeltmesi ve performans iyileştirmesi yapıldı. Sayıyı yuvarlamak için dükkâna 2 Can eklendi.
  • Shurelya’nın Savaş Şarkısı artık dükkânı “Yetenek Gücü” veya “Mana ve Mana Yenilemesi” seçeneğiyle filtrelediğinizde görünüyor.

Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

  • LOL İSTEMCİSİ: Oyuncuların oyun sonu lobilerine gitmek yerine, “İstatistikler Bekleniyor” ekranında sıkışıp kalmasına yol açan bir hata keşfedildi ve giderildi.
  • LOL İSTEMCİSİ: Karşılaşma Geçmişi grafikleri ve istatistikleriyle ilgili çeşitli işleme sorunları giderildi.
  • LOL İSTEMCİSİ: Şampiyon seçimindeyken oyuncuların şampiyonları takas etmesini engelleyen hata giderildi.
  • Gönül Avcısı Quinn’in dönüşünün ses efekti artık düzgün bir şekilde oynatılıyor.
  • Camille’in W – Keskin Çelme yeteneğinin iyileştirmesi artık iç koni hasarını değil, dış koni ilave hasarını hesaba katıyor.
  • Tryndamere’in R – Ölümsüz Hiddet yeteneği sırasında Ufukgetiren’le güçlendirilmiş bir kitle kontrolü yeteneğinden isabet alması sonucu katledilmesine yol açan hata giderildi.
  • Muramana’nın Şok ve Vahşi Hydra’nın Biç pasiflerinin ilave hasarı artık Urgot’un yalnızca ilk saldırısında değil, W – İmha yeteneğinden sonra yapılan tüm saldırılarda tetikleniyor.
  • Menzilli şampiyonlar artık Doran’ın Kalkanı’nın Toparlama ve Göğüs Ger pasiflerinden düzgün bir şekilde faydalanabiliyor.
  • Udyr’in her saldırısıyla Tanrıça’nın Gözyaşı’nın Mana Yüklemesi etkisini tetiklemesine yol açan hata giderildi.
  • Runaan’ın Kasırgası’nın oklarının ilave Yenilmez yükü sağlamasına yol açan hata giderildi.
  • Ejder kesildiğinde yetenekleri sayesinde hedef alınamaz halde olan bazı şampiyonlar (Master Yi, Xayah, Zed, Kayn, Maokai, Yuumi), artık doğru miktarda deneyim kazanıyor.
  • Vahşi Hydra’nın Biç pasifi artık benzer yeteneklerle daha tutarlı çalışıyor.
  • Aynı anda Q – Gizemli Atış yeteneğini kullanırken ve arkasını dönerken Ezreal’ın Runaan’ın Kasırgası’nı tetiklememesine yol açan hata giderildi.
  • Shyvana’nın W – Ateş Burgacı yeteneği etkinken, Vahşi Hydra’nın Biç pasifinin ilk saldırının ardından çalışmamasına yol açan hata giderildi.
  • Yadigâr Kalkan’a sahip destek şampiyonlarının Savaş Ganimeti’yle biçtiği minyonlar, artık Viktor’un Pasif – Evrimin İhtişamı ve Tırpan yüklerini etkiliyor.
  • Samira’nın R – Cehennem Tetiği artık Vahşi Hydra’nın Biç pasifini doğru biçimde uyguluyor.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

VızVız Kog’Maw ve VızVız Yuumi
VızVız Yuumi Renkler
VızVız Kog’Maw Renk
VızVız Malzahar
VızVız Malzahar Renk
Total
0
Shares
Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Previous Post

Pilot açıklama

Next Post

Suning Gaming aramızdan ayrılıyor mu?

Related Posts